Ik hoop dat iemand hier kan helpen om mijn oude pony Jasmijn terug te vinden. Eind 2004 heb ik na lang twijfelen besloten om Jasmijn te verkopen aan een meisje die hard van haar oude pony was afgevallen en hierdoor al het vertrouwen verloren was. Jasmijn was echt ontzettend lief/braaf en als iemand haar het vertrouwen terug kon geven was zij het wel. Echter dit meisje werd als snel te groot voor Jasmijn waardoor zij eind 2005 begin 2006 Jasmijn hebben ingeruild voor een grotere pony. De vrouw (omgeving Heteren (Gelderland)) die Jasmijn na deze ruil in haar bezit kreeg zegt niet meer te weten aan wie ze Jasmijn precies verkocht heeft.
Jasmijn is een welsh merrie van 135.8 cm hoog (c-pony). Ze is geboren op 1 juni 1995. Haar kleur is vos en als aftekeningen heeft zij een doorlopende bles die het rechter neusgat ingaat, linksvoor een wit onderbeen, rechtsvoor een wit onderbeen, linksachter half wit onderbeen die aan de binnenzijde oploopt, en rechtsachter een wit onderbeen.
De vader van Jasmijn is Pitchwood Moonshine. We hebben haar zelf gefokt en het is echt een hele lieve pony, ik hoop dat ze goed terecht is gekomen.

Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 01-06-12 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel op verzoek van TS aangepast.