Kan er ook iemand anders voor je gaan betalen op een wedstrijd? Of moet je zelf heen gaan? Ik ga namelijk rijdend naar de wedstrijd dus is het makkelijk als iemand anders voor mij kan betalen. Ik weet niet of er al een topic van bestaat maar ik kon het niet goed vinden. Ook kon ik het niet vinden bij de wiki.
monica08
Geplaatst: 31-05-10 08:43
Ja hoor, je kan gewoon diegene zn naam zeggen + klasse en evt. vereniging
Is geen probleem dat zij voor jou betaald als ze inderdaad maar klasse en vereniging weet. En anders maak je het geld toch van te voren al over? Doe ik meestal wel.
Zorg en dan ook even voor dat degene die voor jou betaald ook de papieren mee heeft. Vaak worden die ook daar gecontroleerd. Anders moet je nog een keertje heen.
Wij houden altijd als regel aan om een uur van tevoren aanwezig te zijn, maar een half uurtje kan ook gewoon hoor! Als er maar betaald is voordat je moet starten. Anders moet zo iemand als ik je eerst van je paard roepen en daar worden we allebei niet gelukkig van
Madeliefje_x
Geplaatst: 02-06-10 19:42
Ik laat mijn vader altijd alles betalen (A), hij zegt dan gewoon mijn naam en paard en dan is het geregeld, en natuurlijk betalen .
Ik ben altijd minimaal een uur van te voren aanwezig, ik betaal zodra ik er ben. Ik vraag dan ook naar uitvallers die zich op het secretariaat hebben gemeld in verband met eventueel eerder moeten starten.