Voedselnijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xKaya

Voedselnijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 22:39

Wat kun je het beste doen bij voedselnijd, hoe kun je zorgen dat ze je niet te pakken krijgen. Ik ben namelijk gebeten door een pony omdat de voer wagen langs kwam en heeft me dreigend de stal uit gejaagt. Zij stond wel vast maar lang touw.
En eigenlijk wil ik die pony wel blijven poetsen ook als er eten in het spel is..

;)

Anoniem

Re: Voedselnijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 01:12

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 02:23

mijn pony heeft voernijd.
hij moest vroeger zijn voer altijd delen en vond het dus niet leuk als ik een keer bij hem ging kijken hoe hij zijn biks aan het eten was :+
ik kreeg zowat een hap in mijn gezicht toen ik over de boxrand keek, ben de stal in gegaan en heb hem zo'n trap onder zijn billen gegeven dat hij de hoek in vloog.
sindsdien kan ik gewoon kijken als hij aan het eten is.

ben je gek,wat nou voernijd?
zorg dat er genoeg voer is zodat je dier geen 'honger" heeft, en verder moet hij je gewoon erbij laten

_manuela_

Re: Voedselnijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 02:38

Sorry hoor maar een paard dat aan het eten is moet je gewoon met rust laten. Wat een onzin dat je ook dan moet kunnen poetsen en kijken. Daar wordt ie alleen maar erger van. Gewoon rust geven als hij eet.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 03:02

doe ik ook,(wil ik zelf immers ook!)maar als ik even in de voerbak van mijn pony wil kijken uit interesse dan moet dat kunnen zonder een hap uit mijn voorhoofd ;)
vandaar een trap onder zijn hol..paard niet lief?
dan ik ook niet lief :D