Omdat ik geen zin had om nog een x door de bak te scheuren.Hield ik m de 2 proef wat bij me.( najah ik dacht het is toch b)Echt wat je noemt een braaf proefje gereden..Iedereen naast de ring zei..jah nu heb je een winstpunt..en dan heb ik tn iet over mn moeder maar over ervaren ruiters etc.Ik had zelf ook wel een goed gevoel...krijg ik mn punten..heb ik 136 punten..Ik schrik me rot..Denk bij mezelf kan beter de volgende x weer me paard door de bak heen laten scheuren..Die proef verdiende geen 170 punten ofzo.Maar de jury had overal een punt afgetrokken omdat ze wilde dat ik meer doorreed, en ik had een 4 voor t halsstrekken omdat hij niet helemaal geleidelijk zn hals strekte..die overigens wel dieper dan kniehoogte kwam.Ik snap dat t een jurysport is..Maar ik vond t wel heel vreemd dat ik zulke lage punten had omdat de jury me op 1 ding heeft afgerekend.En dat had ik niet verwacht in de b opzich...Ik heb de figuren keurig op de letters gereden..waarover ik nog complimenten kreeg.Wat zien jullie liever in de b? een braaf proefje keurig op de letters..of een brutale niet op de letters...( natuurlijk t liefst een brutale op de letters.)