Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lante schreef:Gaat ook niet over jou volgens mij? Ik wil gewoon geen mensen in mijn wei zonder diploma's of die het rukken en plukken promoten e.d. Verder alles wel prima?
valt nergens over te twisten, alles is uitvoerig aan de orde gekomen
........ alleen ik zou hem om dat ene puntje niet tekenen
Staat allemaal keurig op papier. Lante schreef:Gaat ook niet over jou volgens mij? Ik wil gewoon geen mensen in mijn wei zonder diploma's of die het rukken en plukken promoten e.d. Verder alles wel prima?
Ibbel schreef:Citaat:Het betreden van de wei en de rijbaan geschiedt op eigen risico.
Wettelijk gezien kan dit niet. Zie de wiki over aansprakelijkheid.
Citaat:en welke wormenkuur het paard moet krijgen ,ik vind dat moet iedereen zelf bepalen..
Horseware schreef:Citaat:en welke wormenkuur het paard moet krijgen ,ik vind dat moet iedereen zelf bepalen..
Ik vind het juist heel goed dat het ontwormingsschema wordt vastgelegd. Als niet alle paarden op hetzelfde moment met hetzelfde soort ontwormingsmiddel ontwormd worden werkt het namelijk niet goed en blijven ze elkaar besmetten. Bij ons op stal is het ook verplicht je aan het schema te houden zodat de weides en dus alle paarden wormvrij blijven.

Citaat:en welke wormenkuur het paard moet krijgen ,ik vind dat moet iedereen zelf bepalen..
Citaat:Ik vind het juist heel goed dat het ontwormingsschema wordt vastgelegd. Als niet alle paarden op hetzelfde moment met hetzelfde soort ontwormingsmiddel ontwormd worden werkt het namelijk niet goed en blijven ze elkaar besmetten. Bij ons op stal is het ook verplicht je aan het schema te houden zodat de weides en dus alle paarden wormvrij blijven.
Citaat:k vind dat ook zeker een goede zaak