[EG] Odessa (van Radjah Z), 13-jarige bruine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manisje

[EG] Odessa (van Radjah Z), 13-jarige bruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 11:43

Goedemorgen,

Sinds 7 april ben ik de eigenaar van mijn eerste paard: Odessa. Zij is bij aankoop klinisch goedgekeurd. 2 dagen daarna bleek Odessa ernstig kreupel te lopen en dit is sindsdien niet veranderd. Ik heb een kreupelheidsondrzoek laten uitvoeren bij de paardenkliniek en Garijp en volgens de dierenarts heeft Odessa een chronische aandoening die al jaren speelt en is zij niet meer geschikt als rijpaard. |(
De verkoper wil Odessa niet terug nemem en heeft mij lachend uigedaagd om dit te bewijzen :n Een optie zou een MRI scan uit te laten voeren, maar de kosten rijzen inmiddels al de pan uit...
Daarom ben ik nu eerst op zoek naar een vorige eigenaar of verzorger die mij meer over Odessa zou kunnen (willen) vertellen.
Afstamming: Radjah Z x Adios

Afbeelding

Alvast bedankt.

P.S. even aangepast: Odessa is klinisch goedgekeurd bij aankoop.
Laatst bijgewerkt door manisje op 29-05-10 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 11:45

Waarschijnlijk heb je de klinische keuring zwart op wit. Neem aan dat je dat bij dezelfde praktijk hebt laten doen als het kreupelheidsonderzoek. Ik denk dat je een sterke zaak hebt, zou je rechtsbijstand er eens op navragen.