Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
. Ze verdienen zeker geen schoonheidsprijs, maar voor een uurtje een paard huren durf ik er nog best mensen heen te sturen hoor. Ik zou alleen niemand aanraden daar structureel te gaan rijden.SusanH schreef:Blacky: waar bij Kwintelooijen heb je gereden dan? Als je om het gat heen rijdt en de doorgaande weg naar Elst oversteekt zit je op de Utrechtse heuvelrug en kun je prachtig rijden hoor, zeker als je langer dan een uur de tijd hebt. En om het zandgat heenrijden is door het mooie uitzicht wat je krijgt ook erg leuk om te doen. Ik vind het bos om Kwintelooijen trouwens ook mooi hoor, dus deel je mening niet.
Daar niet van, maar ik vind persoonlijk gewoon op veel stukken, vanuit Rhenen naar Kwint, dat je gewoon maar 1 ruiterpad hebt wat vrij aangelegd is. Hele stukken met gewoon zand etc, niet echt bos om het zo maar te noemen. Ben vaak zat ook gewoon het pad afgegaan daar 
En dan moesten we ook nog terug
Maar daar kun je niet heen met 12 mensen,
Blacky94 schreef:Vind persoonlijk het bos bij Bennekom ook erg mooi, maar zou eerlijk gezegd niet precies weten of daar ook een manege in de buurt zit die paarden verhuurd enz. Ben laatst met mijn 2 vzpaarden en een vriendin daar naar het pannenkoekenhuis De Panormahoeve geweest. Daar kan je ook je paarden in een paddock zetten, alhoewel deze denk ik wel wat te klein is voor 12 paarden...