Ik ben op zoek naar een tondeuse voor wat steviger paardenhaar. (tinker)
Nou dacht ik aan de SE550 van Sectolin een goeie te hebben maar die is op dit moment nergens verkrijgbaar. Heb al heel wat afgebeld. Weet iemand een goed alternatief voor deze tondeuse? Off misschien eventueel een 2de handse SE550 of een winkel/webshop die hem nog wel op voorraad heeft?
ik heb de opscheermachine gehad en was er niet tevreden over. Ik moest heel langzaam scheren, liep snel warm en kwam er vaak gewoon niet doorheen (en dat was al bij een gewone kwpn-er)
Ik heb een moser adelar gehad, ging perfect! Omdat ik veel scheer wilde ik eentje op netstroom en heb nu gekozen van een Aesculape favorite (2dehands gekocht).
samloes
Geplaatst: 28-05-10 10:13
dit volg ik even , zoek ook een goed scheerapparaat voor mijn shetjes
Tinks
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-10 16:31
Heb uiteindelijk gisteren een Wahl tondeuse gekocht en 3 tinkers mee opgeschoren incl. een klein stukje behang en hij deed het prima. Hoorde meer minder positieve verhalen over de SE550.
Ik heb de SE550, bevalt prima! mijn merrie heeft aardige sokken altijd die ik afscheer, gaat prima hiermee! afgelopen winter heb ik er zelfs een pony helemaal mee geschoren! Ik heb hem bij Epplejeck vandaan, heb je al gekeken of ze 'm daar hebben?
wouterpaard
Geplaatst: 20-06-10 20:55
ik heb de lichtste volgens mij de se 100. Werkt voor mij prima, scheer er mijn haf mee, tinker en friezen van vriendin en komt er met gemak doorheen!