Ik ben op zoek naar mijn vorige Shetland pony, en eigenlijk dus meer naar de eigenaren waar ze nu staat, want ik ben de gegevens kwijt van hun.
Informatie:
Shetland pony
Merrie
Ong. 6 jaar
Zwart bont
Stokmaat 90cm
Volledige naam: Wendela van de Brinkstraat.
Ze heeft een Twentepremie behaald in (ik dacht) 2002. Ze heeft een geel stamboek papier. Ik kan me herinneren dat er in haar stamboom een Onyx voorkomt. Ze is gechipt en heeft een paspoort.
Beschrijving van de aftekeningen:
-Rechter voorbeen een wit been tot net onder de knie.
-Alle 2 de achterbenen een wit streepje langs de kroonrand. Gestreepte hoefjes van boven naar beneden.
-Hoofd is geheel zwart.
-Staart heeft wit en zwart.
-Ze heeft een witte band rondom de borstkas, over de schoft lopen.
-Aan de rechterkant van de hals, tegen de manenkam aan, met sommige stukken manen mee, loopt de witte band door. Verder zijn de manen zwart.
Ze is verkocht naar Bergen op Zoom of omgeving. De mensen fokken met kleine maats shetjes. Dus als iemand in deze omgeving iemand met een shetten fokkerij weet, of weet dat er in de buurt iemand met een aantal shetjes staat?

http://94.100.118.121/968850001-968900000/968872701-968872800/968872782_5_LG2x.jpeg

Ik wil zo graag weten hoe het met haar is!

Bedankt.
De eigenaren willen haar terug verkopen aan mij, wel voor een veel hoger bedrag dan ze verkocht is, maar dat maakt me echt helemaal niks uit! Ik heb contact gehad met de eigenaren, en ze willen haar terug verkopen. Weet alleen nu nog niet voor hoeveel (wel voor een hoog bedrag). Dus daar wacht ik nog op. Vind het ZO spannend!
Maar ik krijg mijn schatje terug! 
Er komt vast wel een erg leuk veulen uit bont x appy