Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evelyne79 schreef:een veetrailer is veel lager als een paardentrailer, ik zou er geen paard mee gaan vervoeren, een pony is wat anders omdat die een stuk kleiner zijn.
het risico dat je paard z'n hoofd stoot is zou ik veels te groot vinden.
ikke schreef:Evelyne79 schreef:een veetrailer is veel lager als een paardentrailer, ik zou er geen paard mee gaan vervoeren, een pony is wat anders omdat die een stuk kleiner zijn.
Sorry, gel*l. Een veetrailer is niks anders dan een paardentrailer waar strengere eisen aan worden gesteld (ventilatie). Als ie erin past, is het goed, gewoon rijden met dat ding.
loismalibu schreef:waarom zou het niet kunnen.
omdat het niet fijn is als het paard zijn hoofd stoot?
dan past ie toch op,
als ht 1 keer gebeurt , komt het vast niet nog een keer voor
ikke schreef:Evelyne79 schreef:een veetrailer is veel lager als een paardentrailer, ik zou er geen paard mee gaan vervoeren, een pony is wat anders omdat die een stuk kleiner zijn.
Sorry, gel*l. Een veetrailer is niks anders dan een paardentrailer waar strengere eisen aan worden gesteld (ventilatie). Als ie erin past, is het goed, gewoon rijden met dat ding.
loismalibu schreef:waarom zou het niet kunnen.
omdat het niet fijn is als het paard zijn hoofd stoot?
dan past ie toch op,
als ht 1 keer gebeurt , komt het vast niet nog een keer voor
Evelyne79 schreef:ikke schreef:Sorry, gel*l. Een veetrailer is niks anders dan een paardentrailer waar strengere eisen aan worden gesteld (ventilatie). Als ie erin past, is het goed, gewoon rijden met dat ding.
een veetrailer is toch lager als een paardentrailer?
wat is daar dan gel*l aan?
ik geef toch ook aan dat een pony wellicht wel kan omdat die kleiner is ( en dus daarom zijn hoofd niet stoot)
ik zou Devon never nooit niet in de veetrailer vervoeren puur omdat ik bang ben dat hij zijn hoofd stoot, in een paardentrailer ben ik daar niet bang voor omdat dat daar niet mee kan gebeuren
ikke schreef:Evelyne79 schreef:
een veetrailer is toch lager als een paardentrailer?
wat is daar dan gel*l aan?
ik geef toch ook aan dat een pony wellicht wel kan omdat die kleiner is ( en dus daarom zijn hoofd niet stoot)
ik zou Devon never nooit niet in de veetrailer vervoeren puur omdat ik bang ben dat hij zijn hoofd stoot, in een paardentrailer ben ik daar niet bang voor omdat dat daar niet mee kan gebeuren
Er zijn veetrailers die lager zijn, maar ze zijn er ook met een "gewone" hoogte van ong 2.30m, zoals elke paardentrailer ook is. Je hebt geen enkel idee wat voor trailer TS heeft en gaat er voetstoots vanuit dat het een lage trailer is. DAT is er gel*l aan! Wanneer de trailer hoog genoeg is, stop ik elk paard in een veetrailer.
DIT: http://link.marktplaats.nl/349571599 is ook een veetrailer, maar is net zo hoog als elke "normale" paardentrailer. Het enige verschil zijn de klepjes in de zijwanden om te voldoen aan de ventilatie-eisen. Dat hier toevallig een zeildoek dak op zit, is bijzaak, ze zijn er ook met een polyester dak.