Ik kom weer als redelijke autoleek even informatie opdoen
Wij zijn opzoek naar een nieuwe auto, die ook redelijk snel nodig is.Momenteel rijden we in een volvo v40 1.8. Omdat volvo's toch over het algemeen goeie, sterke stabiele auto's zijn willen
we daar waarschijnlijk ook in blijven. Ons oog valt dus op een v50 minimaal een 2.0 (diesel dan waarschijnlijk) en het liefst een 2.4
zodat de koppel laag genoeg is. Een v70 is eigenlijk nog stabieler maar daar is ons budget niet naar.
Nu was ik laatst bij een dealer en vroeg om informatie, die riep vrij snel dat de v50 niet stabiel genoeg was? Dus nu ben ik benieuwd
of er hier mensen zijn met een v50 voor de trailer en wat de ervaring daarmee is, ligt de auto wel stabiel en heeft die genoeg trekkracht. Ik kan me namelijk niet goed voorstellen van niet.
Een ander alternatief is een audi A4 dus informatie daarover is ook welkom
Het is het natuurlijk niet zo makkelijk om een betrouwbare autodealer te vinden, bij een officiele volvo dealer word het al snel
behoorlijk duur en we willen toch wel zo jong mogelijk met zo min mogelijk kilometers. Dus dat is eigenlijk probleem 1 betrouwbaar autobedrijf in de buurt van Zeewolde waar je niet nummertje zoveel bent.
Nou ik ben erg benieuwd!
Laat staan de lichtere V 50.
maar die trok imo makkelijker en was met trailer stabieler. Veel meer vermogen onderin, en als het paard beweegt voelde je het minder dan met de V 70 nu.
Een 99 met zo uit mijn hoofd 160.000 op de teller en keurigggg onderhouden. incl zomer en winterbanden. En voor 6000 is ie van jou. Enig nadeel is, hij heeft een Duits kenteken
en ook dat wil best.een enkel x rijd ik wel in een xc 90, ben ik ook heel happy mee,maar dat is wel een jeep dus dan mag je dat ook wel verwachten!alleen wennen telkens omdat t n automaat is. wij hebben ook een v50 omdat de v70 ons elke mnd te duur is. succes met je beslissing! groetjes deess
mod, maar ik heb het nog erger. Ik heb 2 auto's en een vrachtauto voor mezelf alleen