Ik hoor erg veel goede dingen over Lipica, maar ook wel weer over Petries.
Ik wil zoiezo een rits EN een veter.
Ik zou zeggen; brand los over jullie ervaringen met beide laarzen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LizMD schreef:Ff kort door de bocht, ga je voor kwaliteit moet je Petries nemen. Wil je een leuke laars voor een leuke prijs moet je Lipica nemen. Alhoewel ik vind dat de prijzen elkaar niet zoveel meer ontlopen.
Petrie heeft trouwens net allemaal nieuwe modellen, de nieuwe met veter en rits (coventry heet die dacht ik) is echt heel erg mooi. Mooi slank bij de enkel en dat vind ik bij Lipica meestal wat minder.
Lipica is in dat opzicht veel goedkoper! En ik hoor eigenlijk wel hele positieve reactie's over lipica! LizMD schreef:Ff kort door de bocht, ga je voor kwaliteit moet je Petries nemen. Wil je een leuke laars voor een leuke prijs moet je Lipica nemen. Alhoewel ik vind dat de prijzen elkaar niet zoveel meer ontlopen.
Petrie heeft trouwens net allemaal nieuwe modellen, de nieuwe met veter en rits (coventry heet die dacht ik) is echt heel erg mooi. Mooi slank bij de enkel en dat vind ik bij Lipica meestal wat minder.
Hoeveel mensen op wedstrijd me al gevraagd hebben van waar mijn laarzen komen gezien ze zo lang zo mooi blijven...
Ayasha schreef:Als Lipica geen kwaliteit heeft weet ik het niet meer. Mijn Lipica laarzen gaan ondertussen al 6 jaar mee, rijd er dagelijks mee en soms meerdere paarden en ze zien er nog prachtig uit. Menig petrie en andere dure merken hebben het al voor mijn lipica's begeven.Hoeveel mensen op wedstrijd me al gevraagd hebben van waar mijn laarzen komen gezien ze zo lang zo mooi blijven...
Die van mij krijgen enkel een beurt als ik op wedstrijd ga
Ben met mijn laarzen niet zo voorzichtig als met mijn zadels/hoofdstellen 

LizMD schreef:Ff kort door de bocht, ga je voor kwaliteit moet je Petries nemen. Wil je een leuke laars voor een leuke prijs moet je Lipica nemen. Alhoewel ik vind dat de prijzen elkaar niet zoveel meer ontlopen.