Hoe bouw ik het nu weer op?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Hoe bouw ik het nu weer op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 11:11

Door examens kan ik momenteel niet (veel rijden).
Vind het wel jammer aangezien ze met gemak 5 uur loopt en dan nog steeds lekker fris en fruitig is.
Dit is hoe het er ongeveer nu uit ziet:

Vrijdag 07 een lange rit, zo'n 5 uur weg geweest met twee keer 15 tot 20 min. pauze.
Zaterdag 08 een normale rit van een uurtje.
Zondag 09 een rustig ritje van ook ongeveer een uurtje.

Een week (langer eigenlijk) niet geweest, de eigenaar is in de tussentijd 2 keer wezen rijden, met tussenpozen van een paar dagen tussen mijn laatste rit, haar ritten en de dag dat ik weer kwam, namelijk:

Dinsdag 18 drie kwartier rustig in de bak gewerkt.
Woensdag 19 Anderhalf uur ongeveer weg geweest, zonder zadel dus veel stappen, klein stukje draven en een stuk lekker hard gegalopeert, dat wou ze wel hihi.
Donderdag 20 Een rustig ritje van ongeveer een uur gedaan.

Vandaag ga ik niet meer, morgen wel weer even. Komen nog 2 moeilijke examens aan.
Doe ik er nu momenteel goed aan om haar toch nog af en toe een uurtje te pakken?
En hoe ga ik straks de lange ritten weer opbouwen?

Ik zit er best mee omdat ik zelf merk dat ik ook wel spierpijn heb. (Van iedere dag 2 tot 3 paarden rijden en een paar uur fietsen naar stilzitten en leren, en dan opeens zonder zadel rijden was mischien niet zo slim.) Ik zou het sneu vinden voor Flame als zij nu ook spierpijn heeft... Iemand hier tips voor me?

lindake

Re: Hoe bouw ik het nu weer op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 21:11

TEN => BRT