Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dan maar de AID gebeld: die weet het niet en verbond me door naar een andere vestiging. Die wist het ook niet, bel het LNV maar. Ik dat gedaan. Nee, u moet bij de PVV zijn of bij uw dierenarts. Tja, die zijn allebei niet beschikbaar meer vandaag. 

BBreedveld schreef:Pfft, ik heb gebeld met het KFPS. Die zeggen dat het paspoort opgestuurd moeten worden naar hun en dan vernietitgd en een nieuwe uitgegeven. Dat geintje kost me dan iets van € 50,- en alle inentingen moeten er opnieuw in komen te staan.
Citaat:4 Het paspoort van mijn paard heeft geen hoofdstuk ‘medische behandelingen’. Wat nu?
Tot 1 juli 2009 was het volgens de regelgeving toegestaan om het paspoort aan te vullen met een inlegvel. Na 1 juli 2009 mogen geen inlegvellen meer uitgegeven worden om het oude paspoort compleet te maken. Dan moeten onvolledige, en daardoor ongeldige, paspoorten vervangen worden door een geheel nieuw paspoort
Citaat:5 Wat moet ik doen als blijkt dat mijn paspoort ongeldig is?
Neem contact op met de organisatie die dat paspoort heeft uitgegeven. Geef aan dat u het ongeldige paspoort wilt vervangen door een nieuw paspoort. Die organisatie zal u vragen het ongeldige paspoort op te sturen. Op basis daarvan wordt een nieuw paspoort gemaakt. De kosten zijn geheel voor uw rekening.
Citaat:BBreedveld:ja... er is in alle bladen, pers en paard-geraleteerde tijdschriften, sites etc genoeg aandacht aan besteed, dus als je te laat bent nu ben je gewoon dom !!! op Bokt is er ook zat over gesproken.

BBreedveld schreef:Citaat:BBreedveld:ja... er is in alle bladen, pers en paard-geraleteerde tijdschriften, sites etc genoeg aandacht aan besteed, dus als je te laat bent nu ben je gewoon dom !!! op Bokt is er ook zat over gesproken.
Ga jij dat toontje eens lekker ergens anders aan slaan. Er is een verschil tussen dom en onwetend. Ik troost me met de gedachte dat ik in ieder geval niet dommer ben dan de AID en het LNV, want die zijn ook niet op de hoogte.
@Alane: Ik wilde graag iemand spreken omdat ik nog vragen had over een onderdeel van het paspoort. Dat blijkt terecht. Vandaag kreeg ik een telefoontje van het stamboek dat mijn paspoort (toch) geldig is en ze het onveranderd weer aan me terug gaan sturen. En dat terwijl het toch ongeldig zou moeten zijn gezien de uitgifte datum.
Ik werd gebeld toen ik in de auto zat en heb het niet helemaal meegekregen, maar het ging over het verschil tussen een geel en een rood paspoort. Nou ja, ik ga er vanuit dat het nu goed is.