Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ItsMeGaby schreef:hij staat overdag minimaal 1 dagdeel buiten, hij heeft een stal op een punt waar veel mensen langslopen dus veel aandacht. ook heeft hij een luikje om lekker naar buiten te kijken. vriendjes heeft hij eigenlijk ook genoeg. hij kan echt met iedereen omgaan
ItsMeGaby schreef:Maar misschien is zijn behoefte wel anders als van die andere paarden. Misschien is het wel te druk voor hem waar hij nu staat. Heb je al contact opgenomen met de vorige eigenaar? Wat wil je nu eigenlijk zelf met dit "probleem"? Wil je je pony wel houden? Zo ja, dan adviseer ik je meer of volledige weidegang.en aan de stalling kan het ook niet liggen, want alle andere paarden doen het ook niet. hij is echt de enige
Maar ik moet toegeven dat hij wel afwijkingen heeft aan beide voorbenen waar hij echter met zooltjes geen last van heeft (maar wat natuurlijk wel extra geld kost). Of dat nou door het weven komt weet ik niet....