Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
turbo6 schreef:Uhmmm.......rondje in het zadel draaien dameszit.
Een keertje wat pionnetjes neerzetten of wat balkjes.
Ik weet niet hoe braaf de pony is waar hij op rijd?

chrisje_83 schreef:Aan de longe pakken en evenwichtsoefeningen doen zonder teugels en beugels. En dan met armen bewegingen maken, met beide tegelijk of maar met 1.
.
.X_Michelle_X schreef:Miss. kun je aan de longe het kind wat voltige oefeningen laten doen..
gewoon een paar makkelijke hoor!
en\of een x zonder zadel, maar met een longeer singel met lussen of een voltige singel te laten zitten.
Ik zit sinds bijna 2 jaar op voltige en mijn evenwicht is veel beter geworden.
xx
Blijven staan in draf/galop is ook lastig! X_Michelle_X schreef:X_Michelle_X schreef:Miss. kun je aan de longe het kind wat voltige oefeningen laten doen..
gewoon een paar makkelijke hoor!
en\of een x zonder zadel, maar met een longeer singel met lussen of een voltige singel te laten zitten.
Ik zit sinds bijna 2 jaar op voltige en mijn evenwicht is veel beter geworden.
xx
Ik kan op een heeeel lastig paard (lastige gangen) staan is draf en galop, los staan hea! dat is nog iets van de makkelijkere oefeningen, maar bijvoorbeeld op z'n knieen laten zitten (let op! niet met schoenen, en niet met tenen in paard laten prikken,, ook om hele onderbeen steunen, anders worden de knieen in het paard geduwd)
. X_Michelle_X schreef:Bizzybijtje schreef:Neus aanraken, voorover buigen, achterover zitten, voeten aanraken... Goh, er is zoveelBlijven staan in draf/galop is ook lastig!
Valt opzich wel mee,, toen ik ernet opzat wel idd. maar nu... tja,, ff wennen denk..