Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Tara_ schreef:Gevaarlijk omdat je hem niet in de gaten kunt houden? Wat is er gevaarlijk aan dan? Lijkt mij ook niet bevorderlijk voor z'n benen als 'ie zo tegen de stal schopt iedere keer.
Dat hij dan alleen staat is inderdaad verre van ideaal.
Het argument dat hij 't vanaf veulen af aan al gewend is, dat slaat toch nergens op? Een paard hoort te kunnen lopen en heel de dag te kunnen grazen. Zeker een veulen...
Kim14 schreef:Wij hebben zoals voor de staldeur, een lat van 10 cm dik op de deur getimmerd, en daaraan het rubber gemaakt. Nu maakt het geen kabaal meer, doordat het rubber een stukje van de deur afhangt. Meteen toen ze dit door had, had ze hier geen lol meer aan, en is het daarmee afgelopen. Misschien is dat een idee?

Saskia505 schreef:Ik ga inderdaad voor de rubberen mat. Alleen is dat op de schuifdeur niet mogelijk, dus daar moet iets anders voor bedacht worden..
Ik ben in principe ook ben benieuwd naar de ringen waar Tamadine het over heeft. Wie weet daar verder iets over?