petrie glasgow -> last van achillespees

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_xsharon

petrie glasgow -> last van achillespees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 18:50

via de zoekfuncie kon in er niet veel over vinden dus vandaar dat ik even een nieuw topic maak!

Sinds oktober 2009 heb ik de petrie glasgow laarzen gekocht. ik had ze ingelopen en daarna zaten ze heel fijn!
Alleen nu sinds vorige week heb ik aan mijn rechter achillespees erg veel last en dat komt door mijn laarzen.
Eerder had ik dat nooit, en aan mijn linkervoet heb ik er ook gelukkig geen last van.
ik heb niet het idee dat ze te groot of te klein zijn de laarzen.

weten jullie misschien iets wat ik hier tegen kan doen zodat het minder word, of helemaal verholpen wordt?

germie

Re: petrie glasgow -> last van achillespees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:42

Ik heb dit ook altijd bij laarzen met rits. De vouw van de rits drukt op de achillespees. En bij mij is het zelfs zo erg geweest dat ik een bobbel op de pees kreeg.
Het is bij mij nooit overgegaan. En ik heb het bij de laarzen van Equitheme, maar ook bij die van Divoza.

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:43

Je hebt van Compeed zo'n roller voor drukplekken, gebruik 'm ook wel eens, want heb daar soms ook wel eens last van. Als ik dat er op doe, heb ik er haast geen last meer van!
Misschien een idee ;)?
't is deze, maar werkt dus niet alleen tegen blaren, ook tegen drukplekken.
http://www.compeed.nl/bgdisplay.jhtml?i ... isterstick

Succes ;)

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 19:32

@Rowie1993 bedankt!

ik heb de divoza opgebeld en ze konden niet garanderen dat ze er wat aan deden als ik ze terug kwam brengen (wat ik overig ook wel begrijp). dus ga van de week even bij de divoza langs om te kijken of er iets tegen gedaan kan worden. Die mevrouw zei aan de telefoon dat oprekken waarschijnlijk niet zo heel veel uitmaakt.

Rowie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:17

Succes :)!
Oprekken zal idd niet zoveel uitmaken nee.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:20

Heb je ze niet te smal bij je enkels gekocht dan? Ik heb ook petrie glasgow laarzen (nog niet zo heel lang) maar ik heb nergens last van, ook niet bij mijn vorige laarzen met rits..

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 13:12

Mette schreef:
Heb je ze niet te smal bij je enkels gekocht dan? Ik heb ook petrie glasgow laarzen (nog niet zo heel lang) maar ik heb nergens last van, ook niet bij mijn vorige laarzen met rits..

achteraf denk ik dat ze iets te strak zitten bij m'n enkels dan, (maar ik had er voorheen ook geen last van en het lijkt me eerder dat ze uitrekken?) maargoed dat hadden ze dan bij de divoza moeten zeggen dan, want zij hadden mij immers deze laarzen aangeraden en dat ze goed zaten enzo. toen ik ze samen met mijn vader had gekocht waren we diezelfde middag nog even terug gegaan omdat ik niet zeker wist of ze wel goed zaten. toen in de divoza weer een broek met paardrijsokken eroverheen aangetrokken en de laarzen weer gepast maar ze zaten toch goed. (dat zei een andere medewerker dan die me als eerste geholpen had)