Welke laarzenspanners?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Priya

Welke laarzenspanners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 11:33

Ik heb nu een paar laarzenspanners van de schoenenwinkel, en daar ben ik niet over te spreken. Lang niet sterk genoeg :( Bij de ruitersportwinkel hadden ze tweedelige houten laarzenspanners, van die stokken waar je lusjes voor nodig hebt. Duur, en lastig, lijkt me? Of zijn die zo goed in vergelijking met de normale laarzenspanners dat ik dat er maar voor over moet hebben...? Bij de schoenenmaker verkochten ze stevigere laarzenspanners, maar ik me af of die stevig genoeg zijn... Heeft iemand ervaringen met echt sterke laarzenspanners?

Rob1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:11

Ik heb bij de ruitersport winkel laarzen spanners van het merk ariat gekocht en die zijn echt stevig en daarom ben ik er tevreden over

Rowie1993

Re: Welke laarzenspanners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:46

Ik heb die van Divoza.com, zijn dus speciaal voor rijlaarzen. Ze zijn wat langer(de gewone voor schoenen zijn vaak korter), waardoor de druk beter is en ook goed sterk.
Heb ze in m'n Petrie's en ze blijven erg mooi!
Ze zijn niet zo duur, 15,- ofzo dacht ik.

Dubbelsprong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:18

Ik heb ook de laarzenspanners van Ariat, maar ik vind de 19 euro die ik daarvoor heb moeten betalen toch wel wat aan de hoge kant voor zo veel plastic.

nirkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 08:51

Die van mij zijn van de blokker en werken prima *D