Banjer is 24-10-1996 geboren in Rijpwetering. Toen ik Banjer in 2000 kocht stond ze op Manege De Caepruiters in Hoek van Holland. Ik heb Banjer gekocht van Mariëlle Lambregtse, een klein blond vrouwtje.
Mariëlle heeft les gegeven op de manege in Rijpwetering, waar Banjer geboren is.
Mariëlle verkocht Banjer omdat ze zwanger was van haar derde kindje. Ze had nog een oude draver (Bianca), een (jaarling?) hengst, een shetlander en nog een ander paard.
Later heeft Mariëlle nog een schimmel draver gehad die ze eerst op de Flardingha ruiters had gestald en later op Manege Middenhof.
Mariëlle deed/doet aan clickertraining en haar bedrijfsnaam was Clix. Ik vermoed dat ze van mijn leeftijd is... ik ben 33... ik vermoed dat Mariëlle tussen de 30 en 35 is ongeveer.
Ik heb al gezocht via Google, http://www.wieowie.nl en andere sites, maar geen resultaten gevonden.
Foto van Banjer, zodat het misschien makkelijker is om haar aan Mariëlle te linken (de persoon op de foto ben ik zelf... dit is dus niet Mariëlle):