Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sientje schreef:Het was ook wel een winter voor een erg dikke vacht. Maar het loslaten zou nu ook volop aan de gang moeten zijn. Is de ontworming ok?
janflicka schreef:Sientje schreef:Het was ook wel een winter voor een erg dikke vacht. Maar het loslaten zou nu ook volop aan de gang moeten zijn. Is de ontworming ok?
Ja,de ontworming is up to date![]()
Ze verhaard ook wel wat....maar niet echt hard,en zie nog weinig verschil kwa dikte van vacht.
Bij mijn ruintje zie je echt al een heel verschil(zijn buik gaat het minst snel,en hij krijgt daar soms van die matten,die als ze los genoeg zitten,je eraf kan trekken).
Het zijn trouwens minishetlanders,dus echte beren in de winter!
Blijf het mede daarom toch een beetje gek vinden. Zo'n beetje iedereen hier is al voor een goed deel uit de wintervacht, op een IJslandse oma na, maar die had ook wel hysterisch veel en lange haren. Daarom vroeg ik ook naar de ontworming, omdat je bij paarden die een besmetting hebben nog wel eens ziet dat ze de vacht niet/nauwelijks loslaten. Ook als je ontwormt, kan je pony wormen hebben. Misschien toch maar eens laten checken? Sientje schreef:janflicka schreef:
Ja,de ontworming is up to date![]()
Ze verhaard ook wel wat....maar niet echt hard,en zie nog weinig verschil kwa dikte van vacht.
Bij mijn ruintje zie je echt al een heel verschil(zijn buik gaat het minst snel,en hij krijgt daar soms van die matten,die als ze los genoeg zitten,je eraf kan trekken).
Het zijn trouwens minishetlanders,dus echte beren in de winter!
Hihi, over die beren kan ik meepraten. We hebben bijna 10 IJslanders en heb daarbij 5 minishetten in de verzorging...Blijf het mede daarom toch een beetje gek vinden. Zo'n beetje iedereen hier is al voor een goed deel uit de wintervacht, op een IJslandse oma na, maar die had ook wel hysterisch veel en lange haren. Daarom vroeg ik ook naar de ontworming, omdat je bij paarden die een besmetting hebben nog wel eens ziet dat ze de vacht niet/nauwelijks loslaten. Ook als je ontwormt, kan je pony wormen hebben. Misschien toch maar eens laten checken?