Kringkampioenschappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ztijnaa

Kringkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 20:40

Hoi iedereen,
Ik hoorde laatst van iemand op stal dat het misschien leuk zou zijn om aan de kringkampioenschappen mee te doen, maar ik heb geen idee hoe of wat. Heeft iemand hier al wel eens aan meegedaan, of weet iemand hoe dit in zijn werk gaat? Wanneer zijn ze? Kun je ook meedoen in de klasse B? Hoe schrijf je je in? Gelden de normale wedstrijdregels?
Het zou fijn zijn als iemand me wat info kan geven ;)
Groetjes,
Stijna

Ztijnaa

Re: Kringkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 13:48

Niemand?

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:50

kringkampioenschappen, dat zijn vaak meerdere wedstrijden die selecties heten en dan de beste van die selecties is uiteindelijk kringkampioen, tenminste bij ons in de kring werkt dat zo... er is niet één bepaald kampieonschap

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:53

Om mee te mogen doen aan de kringkampioenschappen moet je eerst meedoen aan gewone selectie wedstrijden. Ik dacht dat je er 3 moet rijden en dan over de 3 wedstrijden samen bij de eerste x starts moet horen. Het aantal x starts hangt er geloof ik nog vanaf hoeveel mensen er naar de kringkampioenschappen mogen, dit verschilt volgens mij per regio. Maar, het kan ook zijn dat ik het mis heb. Correct me if I'm wrong ;)
Vanaf de klasse Z is er volgens mij vrije inschrijving voor de kringkampioenschappen.
Maarrr, de info die ik hier heb gegeven geldt in mijn regio (rivierengebied), ik weet niet of dit in alle regio's hetzelfde is.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:42

EV --> WD-V

Fox1

Re: Kringkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:46

Dat is bij elke kring anders, wij hebben hier helemaal geen selecties.
Heeft je kring geen site ofzo?

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:47

Je moet even kijken bij welke kring je vereniging hoort en via die kring bekijken hoe het zit met de kampioenschappen. De kring waar ik start bijvoorbeeld heeft open deelname, hoef je dus niet eerst selecties te rijden.
Succes met starten :)

Ztijnaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 19:33

Okee, bedankt iedereen! Mijn kring is Utrecht Oost, dus ik ga wel even kijken wat ik kan doen:)