Eigenlijk begon mijn wedstrijd vrijdag al... Nerveus en misselijk...

Zaterdag samen met Jura alle voorbereidingen getroffen! Eigenlijk was dat wel erg relaxed, want toen we zaterdag naar huis gingen waren we eigenlijk al helemaal klaar...

Volgende ochtend kwam ik op stal. Alle vlechtjes zaten gelukkig nog, maar... Idie had - zoals altijd, dus ik had het kunnen verwachten - lekker gelegen en had een grote poepvlek op haar bil en buik

Vervolgens samen met Jura alle paarden op het land gezet en Idie haar transportbeschermers om gedaan... En op dat moment schoot Idie d'r koppie in de lucht... Staart omhoog en poepen.... Rondje door box steerten en nog maar een keer poepen!

Snel laden dan maar! Ik opende de boxdeuren en had toch wel verwacht dat we 2 of 3 keer zouden moeten proberen voor ik haar op de trailer zou hebben! Maar nee, ze was zo enthousiast, rende de stal uit en zo de trailer op! Super paard!!

In de Middenbeemster aangekomen waren we veel te vroeg - zie verslag Jura. Je zou zeggen dat je dan lekker relaxed en rustig aan kan doen, maar op mij had het een iets andere uitwerking: ik werd echt mega nerveus!!! Na wat gegeten en gedronken te hebben Idie van de trailer gehaald en opgezadeld.
Tijdens het inrijden was ik niet zo heel erg blij....

Op een gegeven moment hoorde ik 'hallo' roepen... Orri was gearriveerd!

Toen ging ik m'n proef rijden: Jura las, Orri maakte foto's en mijn ouders stonden naast de jury-auto!
"A-X binnenkomen in arbeidsdraf, tussen X en G halthouden en groeten!"
Dat deed ik ook keurig en tot mijn grote verbazing gingen mijn ouders terug groeten

Ik was zelf niet helemaal happy met hoe ik had gereden, maar ach...

Na het tweede proefje nog heel even uitgestapt en toen heel erg gehaast, want Jura moest natuurlijk ook nog starten met Orri! Maar daarvoor moet je haar verslag maar lezen!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=128344
Uitslag: geen prijzenfestival, maar wel in beiden proeven een winstpunt gereden!!

Jippie!! Mijn debuut zit erop en ik vond het hardstikke leuk!

Ik ga nu foto's op ITP zetten!
Orri: bedankt voor het maken van de foto's en de mental support!
Naiade: bedankt voor de mental support!
En Jura: bedankt voor al je hulp en steun!