Vorige week Hattem ging zo slecht, dat ik gisteren zo iets had van: we zien wel....

Lekker relaxt losgereden aan een lang teugeltje en Dancer was ook echt super ontspannen.
Teugels op maat gemaakt en de ring in. Het begon net te regenen, dus hier en daar gleden we wat weg, maar verder een lekker proefje gereden.
Na de proef naar de jury. Hij vroeg: was je tevreden? Dus ik vertelde hem dat ik zeker heel tevreden was. Jury: nou dan zijn we allbei tevreden, het was leuk om naar je te kijken. Wow...

Dat zal wel een winstpuntje zijn dacht ik...
Tweede proef was ik van één ijzer beide proppen kwijt. Mijn groom Marloes vroeg de jury toen of we nieuwe in mochten draaien en dat mocht gelukkig. Alleen de trailer stond zo ver van het terrein, dat mijn moeder na 20 minuten nog niet terug was met de nieuwe proppen.

Ik heb toen maar gestart zonder proppen om de jury niet nog langer op te houden, ik was namelijk de laatste die moest starten.

Het tweede proefje ging iets minder fijn dan de eerste, vooral omdat we alle kanten op gleden, maar toch had ik lekker gereden. Deze jury gaf geen commetaar, maar ze gaf me wel een super tip over proppen. Dat ik andere moest kopen met punten

mmmm dacht ik, heeeel misschien nog wel een winstpuntje.
Na mijn tweede proefje waren de punten van de eerste al bekend en ik moest echt wel 10 x naar die coupon kijken: 172 punten!!!!!!!!!

Uiteindelijk werd ik vijfde met deze punten, wat een heerlijk gevoel was dat zeg... super trots liep ik daar over het terrein alsof ik Anky was hahaha
De prijsuitreiking was begonnen en toen kwam het bericht dat ik samen met nog een meisje even naar voren moest komen omdat er een probleempje was. O O dach ik, zie je wel, zeker de coupons verwisseld......

Maar nee, de coupons van de tweede proef waren foetsie
Uiteindelijk was het verhaal dat de jury ze nog in haar auto had en die was al naar huis. Gelukkig waren ze wel boven water gekomen, want ik had dus 161 punten

Het was een super avond en ik heb genoten!
Dansie jongen, je bent een super paard

Groetjes Simone