Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
c_alsemgeest schreef:dat is litteken weefsel, heeft een paard bij ons op stal ook
En ook daarmee kan je naar de ringmeester stappen, iig wanneer er ook duidelijk te veel geprikt wordt bij het dier.
sharon_quiz schreef:Oh bah ik zie het zo vaak dat een paarden open getrapt is door de sporen. Word je niet vrolijk van.. Volgende keer als je het ziet zou ik toch op de ringmeester afstappen. Ik zou dat ook doen als ik het zou zien, want ik vind het echt niet kunnen.
Skygirl schreef:sharon_quiz schreef:Oh bah ik zie het zo vaak dat een paarden open getrapt is door de sporen. Word je niet vrolijk van.. Volgende keer als je het ziet zou ik toch op de ringmeester afstappen. Ik zou dat ook doen als ik het zou zien, want ik vind het echt niet kunnen.
En wat doet de ringmeester dan? Helpt het als je het daar tegen zegt?
(heb ik op de Gooische zien gebeuren)... dat kan toch ook niet de bedoeling zijn! Pikeur schreef:Ik meen me een topic te herinneren hier op bokt waarin iemand een paard had gekocht, en dat paard had ook rare huid op de plek van de sporen
Lia_ schreef:Pikeur schreef:Ik meen me een topic te herinneren hier op bokt waarin iemand een paard had gekocht, en dat paard had ook rare huid op de plek van de sporen
Ja dat klopt, heb even gezocht, is het paard van AnjaW:
[TAO] Vorige eigenaresse heeft te hardnekkig met sporen gereden.