Ik wil met mijn volbloed arabier van 1.56 m. dressuur gaan starten dit najaar bij de paarden. Nu moet ik nog lid worden van de ruitervereniging bij ons op stal.. gisteren vroeg ik om de formulieren en toen werd mij verteld dat het niet zeker is dat ik lid kan worden omdat pony's geen lid kunnen worden van onze ruitervereniging (te weinig pony's op stal en dus te duur voor de vereniging).. ik zei: Omar is een Arabisch Volbloed PAARD!! Nee, de regels van het KNHS waren per 01/01/2003 aangepast werd mij verteld en je mag met je pony niet meer bij de paarden starten Ik zei.. ik ben 32 jaar en ik zie mij nog niet met Omar tussen de pony's starten Omar is een paardje en geen pony en heeft ook absoluut geen ponygangen.. ik was zwaar over de *beeep* en teleurgesteld. Nu zouden ze vandaag contact opnemen met het KNHS om te informeren.
Weten jullie hoe dit zit met het nieuwe regelement van het KNHS.. mag je met een arabisch volbloed van 1.56 (dus nog net E-pony) niet meer starten bij de paarden Ik heb geen trailer dus kan ook niet ergens anders starten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. Een vriendin van mij start met haar 'vuilnisbakkie' van 1.55m gewoon tussen de paarden ook via het KNHS... ik snap dus niet waarom de ruitervereniging bij mij op stal zo moeilijk doet.. misschien worden arabieren geboycot