Op dit moment heb je weinig kans, nu liggen alle voorjaars en zomer collecties in de winkel. Als er nog winterjassen te vinden zijn heb je nu erg weinig keus. Kun je beter herfst/ najaar weer eens kijken. Dan heb je hem zelf hoop ik ook pas echt weer nodig
kijk eens bij helly hansen. Een zeiljas bv. of bij de workwear van helly hansen, bv het model hamm jas. Daar kan je een fleece of andere jas inzippen. (Ik heb bij HH gewerkt, vandaar dat ik dat weet ) Dan heb je een super jas die waterdicht/ ademend en warm is.
josie
Geplaatst: 10-05-10 12:23
Kyra Active Edinburg, maar die worden niet meer gemaakt, zijn overgenomen door Gersimi Bij sommige winkels kan je nog wel aan Kyra komen. Ik weet wel een zaakje waar ik kan kijlken voor je, welke jas zoek je, welke maat en kleur en wat mag de jas maximaal kosten, graag via PB. Jas valt normaal, ik heb hem zelf ook, in het donder bruin, een hele fijne jas. http://www.overafarmstud.co.uk/contents ... kk_%20(663).jpg
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-10 12:55
ik zal eerst vanmiddag hier even bij zeilwinkels kijken en misschien een skijas was maar moet wel ventileren want fiets elke keer 30 km .