[PG] twee bonte shetlandpony's van rond de 7/8 jaar.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annnn

[PG] twee bonte shetlandpony's van rond de 7/8 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 20:38

Hoi hoi.
Ik heb best lang getwijfeld of ik hier wel een topic over wilde maken, maar ik doe het toch aangezien ik érg
nieuwschierig ben waar mijn twee oude verzorgshetlanders nu zitten.

In 2006 heb ik twee hele lieve shetlanders verzorgt samen met nog 3 andere meiden.
Ze stonden bij een al redelijk oude boer die er zelf niet erg veel mee deed.
Ze vrouw vond ze erg leuk, en ze waren eingelijk alleen om het gras een beetje kort te houden samen met de schapen. Die boer die hield ook schapen en had ook ieder jaar weer lammetjes. Ongeveer eind 2006 begin 2007 zijn ze verkocht, de preciese reden weet ik eingelijk nog steeds niet. Het was voornamelijk dat hij er al erg oud voor werd en hij er een paar weg wilde doen omdat hij nog twee andere pony's had.
Toen ze verkocht werden waren ze zo rond de 4 jaar en ik denk dat ze nu zo rond de 7/8 jaar zijn.
Allebei;
Afbeelding
(foto is van slechte kwaliteit omdat het een foto van een foto is!)
Voor zo ver ik weet hadden ze geen officiele naam. (Ik had ze natuurlijk wel een 'naam' gegeven maar daar zal je niet veel aan hebben.)
De donkerbruine is heel erg mak, en liet haast alles toe. Een perfecte kinderpony is het eingelijk.
De lichtbruine was iets moeilijker en had meer vertrouwens nodig, maar als het vertrouwens er was, was deze ook erg lief.
Stokmaten zijn beide dénk ik zo rond de 0.95 cm, alleen géén idee of dit er dichtbij zit aangezien ik het nooit opgemeten heb.

Heb jij, of (her)ken jij deze twee shetlandpony's?
Wil je dan misschien mij een PB sturen, ookal twijfel je! Ik zou erg graag willen weten waar ze nu zitten en hoe het nu met ze gaat aangezien het al best een aardig tijdje geleden is. Ze zijn mij nog steeds erg dierbaar omdat ik een geweldig leuke tijd met deze pony's gehad.

De lichtbruine shetlander:
Afbeelding
De iets donkerbruinere shetlander:
http://i41.tinypic.com/2a77e5w.png
http://i39.tinypic.com/2u55df6.png
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-05-10 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan, te veel omgezet in link.