Ik heb een Casco Youngster, die is lekker licht en luchtig. Ik heb de pest aan caps, maar van deze heb ik echt geen last.
CoriienRN
Geplaatst: 09-05-10 00:25
Een uvex!! echt een aanrader!
Heb hem zelf ook, vind het een heerlijke cap zou geen ander meer willen
Erna_
Geplaatst: 09-05-10 13:20
Ik had een Troxel, ventileert prima, en heb sinds gisteren een Uvex. Zit inderdaad hartstikke lekker, is licht in gewicht én... ventileert ook uitstekend Voordeel van de Troxel was wel dat er een losse binnenhoes bij zit die je kan wassen, nadeel was dat ik altijd een beetje zat te klooien met de bandjes. Dat is ook de reden dat ik nu voor een Uvex heb gekozen.
HappyBuddha
Geplaatst: 09-05-10 13:23
ventileerd goed, is niet zo heel licht maar als je rijd merk je niet dat hij op je hoofd zit
Mijn vriendin heeft een GPA speed air, die heb ik een keer op gehad, verrukkelijke cap, verlucht perfect! Zit je echter wel in een hoge prijsklasse.
Hierboven werd de HH nog eens aangeraden, dat is dus echt een niet ventilerende cap, als je door het luchtgat blaast voel je dat als je je vinger aan de binnenkant legt al bijna niet meer.
Ik heb 2 caps, beide van Casco. Ik gebruik zo voor het mennen, en ze ventileren super! Als we gewoon stappen voel je de lucht door je haren stromen, zo 'luchtig' zijn ze.
Hallo, ik heb goede ervaringen met Troxel. Ook ik heb veel last van zweten ( ook in de winter!)
Ik heb hem gekocht via www.ruitersportoutlet.nl Goede en snelle levering, nette service, aardige mevrouw die bereid is om je op een nette manier te helpen.