Wijzigen vereniging

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quinn

Wijzigen vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 17:47

Weet iemand hoe het in zijn werk gaat als ik wil wijzigen van vereniging per bijvoorbeeld 1-7.
Hoe zit het met je startkaart en je coupons.
Bij mijn huidige vereniging bijvoorbeeld kan ik per kwartaal opzeggen en bij de nieuwe op ieder moment van het jaar lid worden.
Verder veranderd er niks alleen verenigingsnaam en nummer. Ik weet wel hoe het eind van het jaar gaat. Afmelden voor 1-12 van de startkaart enz maar hoe werkt het halverwege een jaar.
Dit kan ik niet duidelijk terugvinden op de knhs site.

edit typo

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 17:57

http://www.knhs.nl/Kennisbank-zoek.asp? ... iging&s=21

Staat vermeld, punt 22 op pagina 2. Aan je startkaart verandert dus niets, maar zodra het lidmaatschap van je nieuwe vereniging in gaat zijn je oude coupons niet meer geldig.

Regels qua opzegging van je oude vereniging en aanmelden nieuwe vereniging zou je moeten kunnen vinden in de statuten of huishoudelijk regelement van je vereniging. Weet niet of daar vaste regels voor zijn of dat dat per vereniging verschilt wanneer je op kunt zeggen.

Quinn

Re: Wijzigen vereniging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 18:00

@ simmie Thanks denk dat ik de verkeerde zoekwoorden had. Ben wel benieuwd hoe streng de knhs hierin is want er rijdt hier in de buurt ook nog iemand rond met coupons van haar oude vereniging. Zullen de wp's dan verloren gaan?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 15:43

Ja als het goed is worden die winstpunten niet meer geregistreerd ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:16

Ik ga per 1 juli over. Heb mn huidige vereniging opgezegd per 30 juni en heb me al aangemeld bij de nieuwe club.

Ik word dan eind juni afgemeld bij de KNHS en de nieuwe wedstrijdsecretaresse zorgt dat mn startkaart wordt omgezet.

Nu dus coupons opmaken!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 16:09

Ik maak ook zsm mijn coupons op maar heb al cross wedstrijden opgegeven voor mijn beslissing dus zal die ook wel moeten omwisselen tegen die tijd. Anders bel ik de knhs wel even voor die tijd. Ga ook per 1-7 over.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 18:00

Ik heb de crossen na 1-7 opgeven met een kopie van mn huidige startcoupons en erop gezet dat tzt een geldige coupon met juiste vereniging volgt.