flexibel springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jasperlover

flexibel springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 15:36

hoi hoi.

ik heb een vraag over flexibel springen misschien weet iemand dat hier.
Ik heb de knhs ook al een mailtje gestuurd alleen dat duurt best lang voordat ze antwoorden.

Mijn wedstrijdpony heeft een tijdje niet meer gesprongen i.v.m. kreupel nu is het weer goed en wouden we graag weer gaan springen maar omdat we al M zijn is het een beetje te snel om direct weer M te springen daarom wou ik eerst graag L Flexibel springen.
Mag dit wel of niet ik geloof dat het wel mag alleen het is me niet helemaal duidelijk heb de knhs regels ook al doorgelezen alleen ik kom er niet helemaal uit zoals ik het begrijp mag het wel maar moet je je eigen klasse ook starten dus L & M iemand die zeker weet dat dit niet hoeft en je alleen L hoeft te springen.

en dan nog een vraag hoe stuur je zo'n coupon op voor Flexibel springen gewoon invullen welke klasse je wilt starten in mijn geval dus L cat D of moet je er ook bij vermelden Flexibel springen.

Ik hoop dat iemand dat hier weet.

gr, *D

Oreokoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:15

Je kan in jouw geval gewoon L starten hoor,
weet eigenlijk niet of je dit op de coupon moet vermelden.
Misschien voor de zekerheid er even een briefje bij doen?

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:28

Je kan alleen L starten als je in die klasse, sinds de invoering van het flexibel springen, nog niet het max aantal winstpunten heb gereden! Extra op de coupon vermelden is niet nodig, maar het vraagprogramma checken van de betreffende wedstrijd wel.
Het is organisaties toegestaan om te alleen te laten starten in de hoogst uitkomende klasse, zoals bij bijvoorbeeld een kampioenschap.

Nadia_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:28

Zoals de persoon boven mij al zegt lijkt het me geen probleem,
een kennis van me had ongeveer hetzelfde probleem en die is laatst ook weer in de L begonnen (ze had er een briefje bij en er is verder niks over gezegd)

jasperlover

Re: flexibel springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 16:31

Oke bedankt voor jullie reacties!!

jasmijnertje

Re: flexibel springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 05:56

als het hoogste wat je hebt gestard m is mag je l en m rijden behalfe op de kampioenschappen daar moet je altijd in de hoogste klasse starten wat je bent geweest met die pony/paard

hoop dat het duidelijk is

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 16:03

jasmijnertje schreef:
als het hoogste wat je hebt gestard m is mag je l en m rijden behalfe op de kampioenschappen daar moet je altijd in de hoogste klasse starten wat je bent geweest met die pony/paard

hoop dat het duidelijk is

ja dat wist ik maar je mag toch ook alleen L starten op een wedstrijd, als ik al M ben