ben net nieuw hier op het Forum, ziet er allemaal gezellig uit!

Meteen even voorstellen: mijn naam is Jacqueline. In november 2001 heb ik dan eindelijk mijn eigen paardje gekocht. Aangezien 't de bedoeling was om enkel recreatief te rijden viel mijn keuze op een heerlijke Tinkermerrie van 2 jaar, totaal onbeleerd.
We zijn nu anderhalf jaar verder en inmiddels is ze ingereden en struinen we regelmatig door de bossen en de starten van ons kleine stadje. Daarnaast train ik haar (op een rustige manier) dressuurmatig. En eigenlijk is dat toch ook wel erg leuk! Als je ziet wat een verschil het is tussen een jaar geleden en nu

Anyway... Ik wil toch gaan proberen om volgend indoor-seizoen te starten in het B. Ik heb echter absoluut geen wedstrijd-ervaring (ben wel enkele keren met een concours-rijdende vriendin meegeweest) dus nu ben ik benieuwd naar jullie mening over het volgende: wat vinden jullie van mensen met een Tinker, Haf, Fjord oid. die wedstrijden rijden? Zie je dat vaak op concoursen? Hoe doen zij (jullie?) dat met bijv. het invlechten van de manen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jacqueline en Chubby