http://www.equimondo.nl/contents/nl/p11.html
heeft iemand ervaring met de laarzen?
en wat word er bedoeld met smalle/normale/wijde schacht?
groetjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze zitten wel erg fijn.
moonwolf schreef:IK heb ze gehad. Aangezien het geen echt leer, maar kunstleer is, ventileren ze slecht. Ook had ik er te lang modderspetters erop laten zitten en kreeg ze er toen eigenlijk niet meer af. Met alles geprobeerd, maar waar de spetters zaten, bleven lichte plekken terug komen.
Tevens vond ik ze echt niet lekker zitten. Er zijn tegenwoordig al vanaf een realtief lage prijs echt leren laarzen te koop ( desnoods in de aanbieding )
Jolandaa_ schreef:moonwolf schreef:IK heb ze gehad. Aangezien het geen echt leer, maar kunstleer is, ventileren ze slecht. Ook had ik er te lang modderspetters erop laten zitten en kreeg ze er toen eigenlijk niet meer af. Met alles geprobeerd, maar waar de spetters zaten, bleven lichte plekken terug komen.
Tevens vond ik ze echt niet lekker zitten. Er zijn tegenwoordig al vanaf een realtief lage prijs echt leren laarzen te koop ( desnoods in de aanbieding )
idem dito..
heb nu voor 150 leuke leren laarzen, met rits en veter. welliswaar geen petrie of derby. maar wel echte leren.. dinsdag weet ik of ze fijn rijden![]()
bij mij liet het lerenlaagje los op de saxon laarzen. het velletje zegmaar.
calypsoo schreef:de hkm is toch ook van nep?
je hebt ze ook in echt leer maar die zijn een stuk duurder.
synthetisch leer is echt irritant! je krijgr er heel snel zweetvoeten in!
wat ze eerder in het topic zeggen is dat je idd beter iets langer kan doorsparen of in een aanbieding kopen.
succes met zoeken!