Ik zit de laatste paar dagen een beetje met m'n handen in het haar over Bonny.
Het komt er dus op neer dat ze niet alleen wil staan.
Ik heb bonny nu 2 jaar,en in die 2 jaar staat ze eigenlijk alleen aan huis en ziet ze dus geregeld mensen langs lopen.
Geen probleem hierbij,maar nu hebben we een wei erbij gekregen ongeveer 2 minuten lopen van huis af, en daar is ze een totaal ander paard.
Ze eet de eerste 5 minuten gewoon rustig,daarna begint de onrustig te rennen en op een gegeven moment gaat ze door de draad heen..
Dan blijf ik erbij staan en is het precies hetzelfde,neem ik afstand word ze helemaal gek. Ik zelf denk dat het komt omdat ze alleen staat ze toch echt een maatje nodig heeft,maar mijn vader denkt dat het een tijd van wennen is.
Ik ben nu al 2 weken bezig met haar erna toe te brengen,en te oefenen. Maar ik kan gewoon niet daar blijven totdat ze genoeg heeft gegeten.
Ze is eigenlijk een soort van 'gestrest' en loopt zich helemaal in het zweet.
Nu staat ze hier op het gazon,normaal geen probleem en nu is ze onrustig aan het draaien loopt contstant ze hinneken..
Ik weet echt niet wat ze heeft? en het idee dat ze steeds maar door de draad blijft gaan ookal komt ze alltijd naar huis vind ik zo beangstigend..
Wie o wie weet wat ze heeft en waarom?
Groetjes Femke

. Bij mij heeft hij ook 9 jaar lang met vriendinnetjes gestaan.
.