Leren rijlaarzen: ook op voorraad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ibelia14

Leren rijlaarzen: ook op voorraad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 18:39

Overal zie ik leren rijlaarzen en hoor ik van mensen dat ze er ong 4 weken op hebben moeten wachten.
Maar zijn er nog ruitershops waar je binnen loopt en een laars aantrekt die ook direct past?
Of moet alles altijd besteld worden?
Bvd!

puree

Re: Leren rijlaarzen: ook op voorraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:39

Volgens mij zijn er wel,maar die liggen altijd aan de andere kant van het land :')

Melia

Re: Leren rijlaarzen: ook op voorraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:41

Die van mij heb ik ook niet hoeven te bestellen. Ze hadden er genoeg op voorraad en ook een paar die mij pasten.
Ligt er ook een beetje aan wat je zelf wilt, wat je budget is en of je ze op maat wil hebben.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:42

Ik heb mijn laarzen gepast en zo meegenomen, en heb geen makkelijke voeten/kuiten. Bij van Rijs. Bleek ook nog eens dat mijn laarzen daar goedkoper waren dan bij de divoza en hypo plaza.

olanis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:43

Een ruitershop heeft wel wat laarzen op voorraad, maar niet elke maat.
Als je een gangbare maat heb kun je geluk hebben. Maar 9 van de 10 keer moeten ze besteld worden.
Ze kunnen niet elke maat op voorraad hebben. Zulke grote magazijnen hebben ze niet.

Appiehappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 16:57

Binnenlopen is weten, zou ik zo zeggen. En Alexander Graham Bell heeft een briljante uitvinding gedaan eind 19e eeuw: daar kan je ook 'ns gebruik van maken.

Dus.

Ibelia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 20:29

Appiehappie schreef:
Binnenlopen is weten, zou ik zo zeggen. En Alexander Graham Bell heeft een briljante uitvinding gedaan eind 19e eeuw: daar kan je ook 'ns gebruik van maken.

Dus.

Inderdaad een briljante uitvinding, erg nuttig ook.
Bedankt voor de tip ;)