ruiterroute rucphense bossen (brabant)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

risky

ruiterroute rucphense bossen (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 15:06

Hallo,

Zijn er misschien bokkers die weten of de ruiterroute van de Rucphense bossen vanaf iedere parking vertrekt?
Of op welke parking ik anders mijn trailer moet zetten?

Zelf zat ik namelijk te denken aan de parking op de Nederheidsebaan of Achtmaalsebaan maar heb dus geen idee of je daar een ruiterroute kan volgen of de trailer kan parkeren.

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:05

dit volg ik even

weet met GPS wel een leuk rondje te rijden maar het parkeren van de trailer vind ik nog niet zo makkelijk veel parkeerplaatsen zijn klein en vol met name in het weekend.

bij het ossekopke kun je wel goed parkeren,maar dat is zo'n lange zandweg,vol hobbels niet fijn voor de paardjes.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 19:53

Ik ben vanmorgen met de hond gaan wandelen op zoek naar de ruiterroute en een geschikte parkeerplaats.
De parkeerplaats aan de Nederheidse baan (aan de kant van Schijf) is geschikt om een trailer te zetten en denk niet dat het een drukke parking is maar hij is inderdaad klein.

Terwijl ik de groene route daar liep kwam ik ook langs het ruiterpad maar waar het begint? Mijn richtinggevoel was ik helemaal kwijt daar in dat bos.