Ervaringen Rambo Protector en 24/7 buiten ook met regen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Ervaringen Rambo Protector en 24/7 buiten ook met regen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 07:04

Ik ben aan het twijfelen om al op korte termijn mijn haflinger onder zijn Rambo Protector te zetten.
We staan direct aan het bos bij veel water en er zitten nu al giga veel insecten bij ons waar ze last van hebben.
Hij heeft zich van de week voor het eerst licht geschuurd door irritatie van de steekmugjes enz, hij heeft dan ook direct van die bultjes.
Nu staat hij eigenlijk 24/7 buiten, s'nachts staan ze wel in een kleine paddock meet een stukje overdekt.

Ik vraag me nu dus af wat de ervaringen zijn mbt regen en de Protector?
Blijven ze er lang nat onder, krijgen ze het niet koud en kun je hem nat op laten liggen?
Want het is eigenlijk niet de bedoeling dat ik 2x pd erheen moet om de deken te wisselen ;)

Hoor het graag van jullie!!

josie

Re: Ervaringen Rambo Protector en 24/7 buiten ook met regen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 12:23

Ik heb er zelf eentje, loopt s' zomers ook 24/7 buiten, dus ook in de regen e.d, deken blijft prima, snel droog, geen schuurplekken e.d..
Ik ga ook niet even heen en terug om een deken te wisselen, hij heeft het nog nooit koud gehad er onder als deze nat was, ligt dus ook nat op als het geregend heeft, maar is echt vlot weer droog, ik heb er geen enkel probleem mee gehad.
Vind het een fijne deken, voelt wel iets stugger aan dan de anderen, maar is heel sterkt en vormt zich naar het paard door de speciale stof, dat is ook wel heel prettig.
Succes met je keuze.

Woody2015

Re: Ervaringen Rambo Protector en 24/7 buiten ook met regen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 13:40

Ja ik heb de deken al, ben er zelf ook helemaal weg van alleen vroeg ik me toch even af hoe hij zich hielt met regen en met 24/7 dragen.

Bedankt!!

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 01:37

Ik ga hem wsl ook kopen voor mn poown.
Leek me wel een fijne deken & heb dr goede reacties over gehoord. ;)