Rijbroek... Hoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cocodox

Rijbroek... Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 09:34

Ik heb dus een rijbroek gekocht, moeten die knievlakken dan echt half over je knie gaan?

:o

(Voelt namelijk best stijf nog, maar dat veranderd als je hem vakeer gebruikt toch?)

Anoniem

Re: Rijbroek... Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:36

Die knievlakken moeten echt over je knie gaan. Het hangt een beetje af van je benen en het model tot hoever ze over je knieën zitten.
Welk merk / model heb je? Het kan in het begin zijn dat het een beetje stijf aanvoelt, maar met een beetje rijden word dit denk ik wel opgelost.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 09:38

Ahja, bedankt Aysaa :D
En uhh.. dit was even een koopje van de welkoop, -.-'
Want me vader kon niet helemaal naar ruitersportzaak in de buurt rijden omdat ie nog tamelijk ver is ...
Maarja, dat stijve gedoe, jup; ik denk ook dat het gewoon met paar keer rijden wel weg gaat.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:40

Normaal zal die niet zo stijf blijven .Het zal sowieso iets beweegbaarder worden

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:42

Heeft de broek een (kunst)lederen zitvlak? Dan zijn ze altijd wat stugger. Wordt wel soepeler als je hem even aan hebt.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 09:48

Ah, maar dus het kniestuk dingetje hoort wel gewon half om half over je knie echt?

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:56

Suzz14 schreef:
Ah, maar dus het kniestuk dingetje hoort wel gewon half om half over je knie echt?

ja die hoort zo te zitten.

kijk anders ff op een site die paardrijbroeken verkopen(bv divosa) en dan kun je vergelijken.

en in t begin zitten ze idd erg stijf/strak dat word tijdens t dragen minder.
je kunt m natuurlijk ook in huis dragen om m alvast wat soepeler te laten worden.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:59

Als het goed is, trek je de broek aan en zit het al goed ;) het moet voornamelijk de binnenkant van je knieén beschermen.