Ik zag laatst petrielaarzen met een rits, maar niet de hampshire. deze rits zit echt naast het achterstiksel. (zonder veters) weet iemand hoe deze heten, kan het echt niet vinden! en valt petrie kwa voetmaat groot of klein?
even kijken op www.petrie.nl misschien? Ik kan er zo al 2 vinden bij de springlaarzen: http://www.petrie.nl/products/id/2 En als ie er niet op staat, heeft iemand waarschijnlijk maatwerk gehad.
Heb zelf de Petrie Glasgow, maarja daar zitten dan weer veters in.. Voetmaat valt gewoon als normaal, althans bij mij. Kuitmaat moet je wel ff goed bij opletten!
vwb passsen, gewoon naar een ruitersportzaak gaan en de laarzen aanpassen... het is niet alleen de voetmaat, maar ook de schacht zowel de hoogte als de wijdte die van belang zijn.... en per laars kunnen verschillen
ja zag er ook op internet een aantal met rits (marktplaats) , maar ook zonder dus misschien zij ze er beide. Ja inderdaad dat weet ik maar voetmaat vind ik altijd moeilijk. En zag er ook een paar op marktplaats dus dan is het wel handig als ik t weet!