verzorging Norton Camargue Jodhpurs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

neile

verzorging Norton Camargue Jodhpurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:55

Hoi!

Onlangs schafte ik mij Norton Camargue-schoenen aan, aangezien ik al té lang op onnozele sportschoenen rondreed en het toch niet echt veilig was zo zonder fatsoenlijke hak onder je voet in een stijgbeugel. Ben best wel tevreden met deze schoenen, maar ik zie dat ze enorm snel slijten. Zijn er nog mensen met die ervaring? Hoe kan ik deze schoen het best verzorgen? Mijn moeder heeft mij hem laten insmeren met schoensmeer maar ik vermoed dat dat meer kwaad doet als goed. Ik bemerk een groot verschil tussen het leertje achter mijn hiel van mijn ene schoen en hetzelfde leertje van mijn andere schoen: het is helemaal weggebrokkeld. Zoals een trui kan beginnen 'plushen' is dat leertje aan het plushen. (Weet het niet anders te verwoorden, en kan jammer genoeg nu geen foto's maken ter verduidelijking).

http://padd-horsetack.com/riding_shop_detail_I0391.htm

Het gaat om deze schoenen. Wat ik dus graag wil weten is wat jullie ervaringen zijn met de schoenen én hoe jullie jullie laarzen verzorgen zodat ze lang meegaan.

Groetje, Neile.