eerst 1 M1 proefje en daarna 2x M springen
het was al behoorlijk heet zeg!!!!!
met dressuur moest ik tegen een stuk of 7/8 denk ik! nouja meneer was niet echt vooruit te branden! }> maar oke, proefje gereden en toen ombouwen. had al parcours gelopen, en vond het een waardeloos parcours, 1,2 was een lange lijn, 3,4 was ook een lange lijn, 5ab stond redelijk krap, 6,7 was een hele rare wending 8,9 krappe wending
en 10 de driesprong die SUPER krap stond

nou eerst moest een clubgenootje van mij, bij 8 ging die dwars door de hindenis en bij 10 een weigering, toen was ze gestopt
toen ik, verhogen duurde wel erg lang(van D naar E pony) nouja tobias was er niet echt lekker bij, maar ik moet wel voorwaarts blijven rijden, want anders als ie niet uitkomt stopt ie ermee!nou alles ging wel redelijk, todat ie van 6 naar 7 moest rijden, 6 was een waaier en 7 een rotsteil van Knoop(mijn dierenarts) tja ik hield hem in! en het was gebeurd! weigering! eigenlijk best stom, d8 er helemaal niet bij na dat ik beter kon stoppen, want bij 2 heb je meteen verliespunten! maar oke was mijn eigen stomme fout!!!!!!!!!! nou opnieuw aangereden en toen ging ie goed!
de rest ook, bij 10 kwamen we voor geen meter uit! stond op oxer-steil-steil

dus 4 strafpunten in het 1e parcours
toen eentje in het Z (goldie op bokt) maar Goldie(pony) werd te sterk en vloog langs 2 hindernissen!
nou toen het 2e parcours....3 hindernissen waren anders, de rest was het zelfde!
eerst moet Elisa(goldie) weer! ze ging super! ze reed alleen voorbij 6, dus ff extra rondje, maar met 4 strafpunten toch lekker gesprongen!
toen moest ik....ik merkte dat tobias er weer was...super, oortjes naar voren en gaan met die banaan

een foutloos rondje
barrage was ik ook foutloos, maar die reed ik verkeerd.....maar gelof niet dat de jury dat doorhad?!?!?!?!?!?!?!
toen mijn clubgenootje weer, maar die stopte na 1 weigering op hindernis 1
nouja toen prijsuitreiking, was dus 2x 1e in het M/Z springen (heb nu 4 wedstrijden gesprongen in venhuizen en al 8x 1e geweest

haha en toen kwam me pa ook nog met een rozet aanlopen, was gewoon 2e met dressuur, nou dat is echt een wonder haha
1e prijs was 149 en ik had 147
dus niet echt hoogjureerd! maar ach! klinkt wel leuk dat je 2e wordt!

met springen zit ik nu op 17 wp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!