Suusje1972 schreef:Hallo Hermelijn,
De laarzen zijn echt gloedje nieuw en mijn levering is ook de eerste van Fuller Fillies dus niemand heeft nog ervaring met de laarzen.
Nou ja in Amerika misschien want daar hebben ze een paar weken geleden al een levering gehad.
Verder hoor ik veel goede berichten over Fuller Fillies, weinig klachten. En als er al eens een productie foutje ofzo is dan ruil ik het altijd om.
Ik kan niet wachten tot ze er zijn, heb mezelf al een paar vrijetijds laarzen beloofd.

Dat zou het aantal reacties op dit topic verklaren
Maar misschien dat er iemand is die ze in het buitenland gekocht heeft? Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar!
TurdusMerula schreef:Met alle respect, en ik weet niet of je ze al bestelt hebt, maar chaps zijn gewoon toegestaan op wedstrijden en ook de fnrs (waar de meeste maneges toch bij aangesloten zijn) keurt dit goed. Ik hoop dus wel, dat je ze zelf toch ook wel graag wilt...
Aan ervaringen kan ik je ook niet helpen. Nadat ik ben gaan hardlopen paste ik ook niet meer in mijn laarzen en ben ook overgegaan op chaps, en nu rijd ik Western dus hoef ik sowieso geen lange laarzen meer.
Ik hoop dat ze je gaan bevallen als je toch besluit ze te nemen.
Goede chaps zou ook geen probleem (moeten) zijn, maar in mijn kuitmaat zijn amper mooie chaps te krijgen en áls ze er zijn, dan zitten ze in dezelfde prijsklasse als deze laarzen. Dus dan doe ik het maar meteen goed! Ook omdat ik vrij zwakke enkels heb, heb ik wel voldoende steun nodig. Ik wil ze zelf ook heel graag, ik heb altijd met chaps gereden maar dat vind ik toch minder mooi!