MABRO TRAILER

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

werner1969

MABRO TRAILER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 21:40

hallo weet er iemand of de fabrikant van Mabro nog bestaat ?
waar ik eventueel een invoerder kan vinden
daar ik een nl trailer heb gekocht een 2 paards mabro trailer en zou die hier in belgie moeten kunnen inschrijven en heb er bepaalde documenten voor nodig van de fabrikant.
alvast bedankt medepaarden liefhebbers

cissy

Re: MABRO TRAILER

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 09:17

ik denk dat je de kentekenpapieren bedoelt? die heb je toch bij je trailer gekregen neem ik aan?

werner1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-10 22:39

cissy schreef:
ik denk dat je de kentekenpapieren bedoelt? die heb je toch bij je trailer gekregen neem ik aan?

neen geen kentekenpapieren die ik nodig heb ik heb een identieficatie verslag nodig voor de trailer dit document verklaard dat de trailer aan de belgische voorwaarden voldoet
om zo een gelijkvormings attest te kunnen bekomen en dan kan hij hier ingeschreven worden hier in belgie ;) ;) ;)

cissy

Re: MABRO TRAILER

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 16:09

hebben jullie dan niet iets van een RDW die m kan keuren voor de Belgische normen? Zou gek zijn als je een trailer koopt van een fabrikant die bijv failliet is en dan de trailer niet kunnen invoeren om die reden, daar kun jij als consument dan toch niks aan doen?

werner1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 18:04

cissy schreef:
hebben jullie dan niet iets van een RDW die m kan keuren voor de Belgische normen? Zou gek zijn als je een trailer koopt van een fabrikant die bijv failliet is en dan de trailer niet kunnen invoeren om die reden, daar kun jij als consument dan toch niks aan doen?

heb ik gedaan maar nu blijkt dat het identieficatie plaatje van de trailerzelf ontbreekt en een luik ( deel van de inschrijvingskaart
ik vermoed dat het aan een paardentrailer zal worden die kan dienen als bloembak
mvg
werner

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 11:40

maar als je helemaal zelf een trailer zou bouwen dan kan je m ook door de RDW laten keuren of hij voldoet aan de normen voor trailers, er zijn toch ook zat vrachtwagentjes die zelf worden gebouwd en dan gekeurd?
Misschien dat Ikke nog iets zinnigs weet....

http://www.rdw.nl/nl/voertuigbranche/re ... idueel.htm misschien dat je hier wat wijzer van wordt? of deze http://iks.rdw.nl/nl/nederlandse_iks_si ... en+europa/

Heb je de trailer al gekocht? Volgens mij moet de vorige eigenaar zorgen voor de juiste papierwinkel.... dan kun jij m toch gewoon over laten schrijven als die papieren dan verder in orde zijn?