Ik vraag me het wel eens af...
Doe je lange sokken onder je chaps aan?
Ik ga binnenkort namelijk chaps halen, maar ik weet dus niet of me sokken eronder moeten xD?
Weet iemand het
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? ilovetessa schreef:Suzz14 schreef:Ah.. is dat niet warm bijv zoals vandaag, het was best warm![]()
Wel lekker weer, heb het gemist naar dat saaiee ge..winter achtig iets
als het zo warm is als vandaag, rijd ik gewoon met alleen jodhpurs en sokken.
ilovetessa schreef:ja, denk er wel om als je chaps met dressuurboog neemt, dat je je sokken laag genoeg doet anders zie je aan de binnenkant een randje van je sok
!
Maakt dus niet veel uit.
Erg makkelijk schoon te maken omdat ze glad zijn en dat kan gewoon met water. Hebben een lichte dressuurboog. x_Marr schreef:Als het echt warm is in de zomer heb ik sowieso al zweetvoeten, ook in gewone gympiesMaakt dus niet veel uit.
Ik rijd inderdaad ook wel eens zonder chaps, maar met schijnt veiliger te zijn.
Harry's horse heeft trouwens nepleren chapsErg makkelijk schoon te maken omdat ze glad zijn en dat kan gewoon met water. Hebben een lichte dressuurboog.
? Suzz14 schreef:x_Marr schreef:Als het echt warm is in de zomer heb ik sowieso al zweetvoeten, ook in gewone gympiesMaakt dus niet veel uit.
Ik rijd inderdaad ook wel eens zonder chaps, maar met schijnt veiliger te zijn.
Harry's horse heeft trouwens nepleren chapsErg makkelijk schoon te maken omdat ze glad zijn en dat kan gewoon met water. Hebben een lichte dressuurboog.
Ah... En wat is de prijs dan?