problemen met de mondoni rijlaars....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

problemen met de mondoni rijlaars....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 13:23

Bete bokkers,
ik heb 3 maanden geleden rijlarzen van het merk mondoni gekocht.
Het probleem is dat de rits nu al kapot is en dat ze nu al slijtage plekken vertonen.
De rits gaat ook de heletijd open tijdens het rijden.
Dit is best vervelend...
Ik vroeg me af of mensen hier ook problemen met dit merk rijlaars hebben.

groetjes
Laatst bijgewerkt door Lau op 23-04-10 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Spytgnieskje

Re: mondoni rijlaars....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 13:26

Ik heb niet ervaring met de rijlaarzen van Mondoni, maar ik heb wel lederen jodphurs van Mondoni gehad. Daar was naar een half jaar ook niks meer van over.. Ik had ze dan wel dagelijks aan, ook op het werk. Maar ik ben indd ook niet te spreken over het merk..

M_i_R

Re: problemen met de mondoni rijlaars....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 13:29

Ik zou er gewoon mee terug gaan. Mijn rijschoenen van Mondoni waren destijds binnen een maand ook al niet meer om aan te zien. Ik heb toen tegen bijbetaling mijn schoenen kunnen ruilen tegen Ariats die het beduidend langer hebben vol gehouden. Daarnaast moet natuurlijk wel gezegd worden dat voor dat geld ook niet bijster veel verwacht mag worden van 'leren' rijlaarzen, als is drie maanden wel erg kort.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 13:30

Ik heb deze laarzen ook ongeveer 3 maanden geleden gekocht! heb ze bijna dagelijks aan en ben er zeer tevreden over. Er verschijnen in derdaad al wat slijtage plekken (maar dat is bij mijn Derby's ook) gewoon op de plek waar je tegen het zadel zit.
ik ben niet ontevreden over de laars, maar ik had ook van te voren hier al op bokt gekeken en wist wat voor kwaliteit ik kon verwachten.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 13:33

EL4a1990 schreef:
Ik heb deze laarzen ook ongeveer 3 maanden geleden gekocht! heb ze bijna dagelijks aan en ben er zeer tevreden over. Er verschijnen in derdaad al wat slijtage plekken (maar dat is bij mijn Derby's ook) gewoon op de plek waar je tegen het zadel zit.
ik ben niet ontevreden over de laars, maar ik had ook van te voren hier al op bokt gekeken en wist wat voor kwaliteit ik kon verwachten.

oke maar heb jij ze met of zonder rits?
ja die slijtage plekken zijn ook niet zo erg:P daar erger ik me verder ook niet zo heel erg aan maar het gaat er gewoon om dat ze zo snle kapot gaan.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 14:06

Ze zijn er alleen met rits! heb die met rits en veter!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 15:21

ooh bij ond bij de divoza hadden ze ze ook zonder rits

waikiki_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 15:24

Nee ik heb er geen last van. Ik heb ze al bijna een jaar en ze doen het nog steeds. Wel slijtage plekken, maar wat verwacht je van 90 euro. Rij er gemiddeld 3x in de week mee ( zijn mn springlaarzen dus er staat wel druk op de rits)

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 15:26

lovestimba schreef:

die slijtage plekker zijn natuurlijk balen, maar voor die rits, dat kun je gewoon oplossen.

Bij een goede schoenmaker kun je er zo nieuwe inzetten, kost zo`n 25 euro ( bij ons )
en dan heb je gewoon sterke goede ritsen erin zitten :)

ik ken het merk verder niet , maar wat ik ervan hoor, de prijs is ook niet hoog, dus heel veel moest je er niet van verwachten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 16:17

lalunamyo schreef:
lovestimba schreef:

die slijtage plekker zijn natuurlijk balen, maar voor die rits, dat kun je gewoon oplossen.

Bij een goede schoenmaker kun je er zo nieuwe inzetten, kost zo`n 25 euro ( bij ons )
en dan heb je gewoon sterke goede ritsen erin zitten :)

ik ken het merk verder niet , maar wat ik ervan hoor, de prijs is ook niet hoog, dus heel veel moest je er niet van verwachten

jaa ik heb ze net vandaag opgehaald bij de schoenmaker:D
alleen het is wel redelijk belachtelijk dat ze nu al kapot zijn

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 10:22