Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brainless schreef:Neem contact op met Annemarie van der Toorn.
Grote kans dat zij je hiermee kan helpen!
http://www.annemarievandertoorn.nl
Tatum123 schreef:We hebben het allebei geprobeert, we hebben er ook een paardentherapeut bij gehad maar ook dat werkte niet. Toen ben ik verhuist naar een andere pensionstal en daar had ze het niet, ze stond gewoon dag en nacht op het land niks aan de hand. Nu moest ik noodgedwongen weer verhuizen en staat ze thuis en nu wil ik haar weer dag en nacht op het land maar nu valt ze weer in haar oude gedrag. Ook heb ik contact opgenomen met de mensen die haar met de fles hebben grootgebracht en daar heeft ze het nooit gehad.
Fiebie schreef:Tatum123 schreef:We hebben het allebei geprobeert, we hebben er ook een paardentherapeut bij gehad maar ook dat werkte niet. Toen ben ik verhuist naar een andere pensionstal en daar had ze het niet, ze stond gewoon dag en nacht op het land niks aan de hand. Nu moest ik noodgedwongen weer verhuizen en staat ze thuis en nu wil ik haar weer dag en nacht op het land maar nu valt ze weer in haar oude gedrag. Ook heb ik contact opgenomen met de mensen die haar met de fles hebben grootgebracht en daar heeft ze het nooit gehad.
Ik denk serieus dat dit verlatingsangst is....
Dat vertonen dieren ook niet als ze klein zijn, maar juist als ze ouder zijn. Toch zou ik dier richting op zoeken.
Annemarie van de Toorn is namelijk meeer dan een paardentherapeut. Anders zou je ook kunnen kijken naar Petra Vlasblom.
In Dinteloord zit ook een dame die zich hiermee bezighoudt...
kohtje schreef:Van mijn antwoord wordt je misschien niet blij maar bij mij werkte het.
Ik ben begonnen met een boek lezen in de wei.
Na een uurtje terug naar stal.
Na een weekje heb ik hem in de wei gezet en ben boekje gaan lezen buiten de wei.En weer terug naar stal
Na weer een week ben ik zeg op 50 meter wat bezig geweest (hij kon mij zien als ik op stal bezig was)
En toen ik klaar was weer op stal.
Na een maand ging ik geregeld uit zicht maar op een plek waar ik hem kon zien.
Werd hij onrustig ,liet ik mij even zien.
Daarna was het over.
Zorg dat je paard heeft gewerkt voor hij naar buiten gaat en dat hij een beetje trek heeft in eten.
Die van mij heeft zijn hele leven niet veel gegeten op de wei maar kon wel lekker rustig staan kijken.