Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Asyaa schreef:Enigste wat ik weet is stalwerk in ruil voor stalling.

HouvanPonys schreef:Asyaa schreef:Enigste wat ik weet is stalwerk in ruil voor stalling.
Ik denk dat ze dan haast fulltime in dienst moet zijn, zelfs dit komt héel weinig voor..
zie dat TS 15 is.. maargoed, iedereen is natuurlijk anders, misschien is dit wel een oplossing.. wie weet..
Wil alleen vragen waarom je wilt dat het stalgeld beter te betalen is, want anders neem je toch geen paard? Wat als hij/zij een koliekaanval krijgt? dan moet je wel de DA erbij halen, of maandelijks naar de hoefsmid. Je weet voordat je een paard neemt dat je kosten kwijt bent aan stalling, voer, DA, hoefsmid etc.etc.
Ik kan je verkeerd opvatten, want je tekst/uitleg is niet helemaal duidelijk..

. Die rijden paarden van de eigenaar en helpen mee in de stallen/voeren en passen soms ook op op het huis/kind/paarden. Geen verplichtingen, niks fulltime, maar gewoon hulp. Bienotje schreef:Raar eigenlijk ja, je zou verwachten dat met zoveel fanatieke paardensport beoefenaars de overheid wel iets van een subsidie beschikbaar stelt inderdaad..