Bockmann Premium Duo kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Bockmann Premium Duo kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 13:31

Een vriendin van een stalgenoot van mij heeft haar trailer een Böckmann Premium Duo met zadelkamer aangeboden voor 4000 euro. Zij heeft letterlijk 2x met de trailer gereden en haar dochter is opgehouden met rijden en paard is verkocht. De trailer is een jaar oud. Voor aankoop wil ik de trailer zeker laten doorchecken. Dit kan een vriend van me doen. Nu heb ik geen enkele verstand van trailers, want ik kon altijd een trailer van een vriend lenen, maar die gaat binnenkort de trailer zelf meer gebruiken. Nu heb ik geen verstand ervan of deze Bockmann een goede trailer is. De trailer zal altijd buiten staan bij mij. Nu zou ik willen weten, waar ik op moet letten en of de prijs OK is? Al het advies is welkom.

ingvdh

Re: Bockmann Premium Duo kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:17

De bockmanns die ik ken zijn allemaal goede degelijke trailers, ik denk niet dat je er aan bekocht bent.

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:19

klinkt als een geweldige trailer, en als je hem kan laten nakijken... lijkt mij dat het een prima deal is.
de onze staat ook altijd buiten en die wordt er niet slechter op, af en toe wel even het dak schoonmaken omdat de aanslag anders het kunststof aan kan tasten (de coating geloof ik).

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 17:12

Volgens mij is het een hele nette prijs.
De trailers zijn normaal gesproken zo'n € 5500,- nieuw excl zadelkamer.
Hier komt zo'n € 500,- overheen.

Bockmann staat bij mijvoor kwaliteit, alles is heel degelijk uitgevoerd.

Betekent dat jij zo'n € 2000,- ''korting'' hebt en eigenlijk een nieuwe trailer.

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 15:40

Nou, koop gaat niet door, omdat deze vriendin ook de trailer ana iemand anders beloofd had en dus gelijkertijd aan mij. Die andere krijgt hem. Vindt het helaas niet zo netjes gegaan.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:42

Dat is inderdaad niet zo handig nee.....