Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cupcake1986 schreef:ik heb een handgeschreven papier met daarop de prijs voor de merrie en de prijs voor het veulen, wanneer ik alles betaald heb en de gegevens van koper en verkoper
heb onterussen al heel veel spijt dat ik er niet bij gezet heb wie de hengst was volgens hen, maarja... t was mijn eerste koop.
Citaat:Je kunt de koop op basis van deze informatie ongedaan maken, ofwel het geld voor het veulen retour danwel verminderd met de waarde terugkrijgen, mocht het zo zijn dat het inderdaad die fries is geweest.
Ik denk dat je nog niet zo zwak staat hoor!

Horseware schreef:Citaat:Je kunt de koop op basis van deze informatie ongedaan maken, ofwel het geld voor het veulen retour danwel verminderd met de waarde terugkrijgen, mocht het zo zijn dat het inderdaad die fries is geweest.
Ik denk dat je nog niet zo zwak staat hoor!
Als de verkoper nu niet meer verklaart dat hij heeft aangegeven dat de tinkerhengst de vader is wordt het erg lastig te bewijzen. Dat is het probleem: TS staat wel volledig in haar recht, maar kan niets bewijzen als de verkoper liegt.
cupcake1986 schreef:getuigen genoeg, mijn moeder en een vriendin en haar moeder zijn ook mee komen kijken. Ik WEET dat ik gelijk heb, en heb ook een heleboel mails nog waarin ik navraag over de hengst.
Ik vrees echter dat de kost aan advokaten niet opweegt tegenover wat ik er wel bij zou winnen.