Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:Je gaat dus vertellen dat je dit paard nog niet in het echt hebt gezien en dat je dochter er op heeft gereden?
geerke schreef:hoe kun je nu een pony kopen voor je dochter die je alleen van een foto hebt gezien?
Ik zou het toch wel belangrijk vinden als een meisje van 13 er even mee rond reed....iedereen kan wel zeggen dat een pony braaf is ,maar ondertussen gebeuren er ongelukken...
Misschien is het maar beter zo....never judge a book by the cover.
Maar netjes is het inderdaad niet,daar valt geen speld tussen te krijgen.
Diablo schreef:kohtje schreef:Je gaat dus vertellen dat je dit paard nog niet in het echt hebt gezien en dat je dochter er op heeft gereden?
Mijn dochter heef er niet op gereden. Het was een gok inderdaad en die wilden we nemen. Heb ik wel vaker gedaan en dat heeft goed uitgepakt.
Maar daar gaat het hier ook niet om, het gaat om de afspraak die niet wordt nagekomen door XXXXX.
Kosta schreef:Vervelend voor je dochter, maar ik denk dat het verhaal wel een beetje dubbel is, want voor jou hadden er ook al andere mensen gebeld die haar geschikt leken. En toch kon jij haar ophalen, daarbij had je je al kunnen bedenken dat ze dit dus ook bij andere deed. Het gaat haar er gewoon om als de volgende hoger biedt, dan mag die hem of haar halen. Alleen vond je het geen probleem toen ze dat voor jou deed. Helaas komt dit wel vaker voor hoor, want wij hebben onlangs ook een andere pony voor mijn dochter gezocht en gevonden en hebben dit tot bijna drie keer toe meegemaakt. Dus dat wij als eerste belde, een afspraak hadden en dat we bericht kregen later dat er iemand ongeziens de pony op kwam halen. Het grappige was wel dat die pony's uiteindelijk niet opgehaald werden en die mensen dus zelf een lesje leerde.